Kraj

Atvertin realizuje projekty dla producentów słodyczy

Poznańska spółka Atvertin, właściciel i operator sieci digital signage, rozpoczęła realizację kampanii reklamowych dla trzech producentów słodyczy. Od września br....

Poznańska spółka Atvertin, właściciel i operator sieci digital signage, rozpoczęła realizację kampanii reklamowych dla trzech producentów słodyczy. Od września br. klienci Tesco podczas zakupów w największych sklepach sieci po raz pierwszy mogą oglądać audiowizualne reklamy słodyczy. Spoty promujące produkty takich firm jak Cadbury Wedel, Nestle czy Ferrero wyświetlane są na zintegrowanym systemie 42-calowych ekranów LCD.

We wrześniu br. na ekranach firmy Atvertin w hipermarketach sieci Tesco jako pierwsze pojawiły się reklamy firmy Nestle promujące baton Lion 2Pack. Natomiast od 7 września do połowy października spoty firmy Ferrero Polska zachęcać będą do wzięcia udziału w loterii promocyjnej Happy Hippo Talent Show. Na jej zwycięzców czekają zestawy do karaoke, nowoczesne iPody i maskotki Hipcio. W drugiej połowie września pojawiły się także reklamy marki Wedel informujące o najnowszej promocji “Rozbij czekoladowy bank”, w której nagrodą główną jest 100 tys. zł.

Spoty na systemie digital signage w Tesco mają za zadanie wesprzeć działania promocyjne marketerów prowadzone w pozostałych mediach.

Ponadto na przełomie września i października br. nośniki audiowizualne w hipermarketach sieci Tesco wykorzystała po raz pierwszy w swoich działaniach reklamowych firma Kupiec, jeden z największych polskich producentów przetworów zbożowych. Na ekranach Atvertin wyświetlane są spoty reklamowe jednego z produktów spółki – ryżu Basmati. (JP)