Władysław Krakowiak objął w agencji Icon Communications funkcję dyrektora zarządzającego. Zastąpił na tym stanowisku Juliusza Kowalewskiego, jednego z współwłaścicieli agencji. Icon Communications należy do trzech partnerów, oprócz Kowalewskiego są to Tomasz Szachuła i Rafał Jastrzębski, zarządzający działem kreacji. Wszyscy mają po 33 proc., a pozostały 1 proc. jest własnością Piotra Zajlicha, szefa strategii agencji.
Kowalewski, który postanowił rozstać się z branżą i rozwijać inne sektory działalności, pozostał współudziałowcem Icon Communications.
Agencja zatrudnia 20 osób, jej obszarem działalności są głównie projekty z zakresu BTL i direct marketingu, ale według Krakowiaka sektor usług ATL będzie rozwijany. – Startujemy obecnie w kilku stricte ATL-owych przetargach – mówi Krakowiak. – Od ich wyników zależeć będzie tempo rozwijania się nowego typu usług w naszej agencji.
Obecnie największymi klientami Icon Communications są PTC Era, Sodexo, Mennica Polska, Wyborowa SA.
Władysław Krakowiak przez ostatnich kilka lat nie był związany z branżą reklamową – działał w sektorze TSL (tranport spedition logistic) jako właściciel firmy transportowej, a ostatnio był country managerem firmy Carrier Web.
Wcześniej, w 2005 roku, był dyrektorem generalnym agencji Radna. W roku 2003 był dyr. marketingu Axel Springer Polska, przed pracą w wydawnictwie przez trzy lata był managing directorem agencji TBWA. (AMS)