Kraj

Samsung ruszy z największą tegoroczną kampanią

2 października Samsung Electronics Polska rozpocznie kampanię wprowadzającą nowy modelu telefonu Samsung Corby pod hasłem "What colour is your life?"...

2 października Samsung Electronics Polska rozpocznie kampanię wprowadzającą nowy modelu telefonu Samsung Corby pod hasłem “What colour is your life?” (“Jaki kolor ma twoje życie?”). Będzie to największa kampania reklamowa Samsunga w tym roku.

Motywem przewodnim kampanii jest gra kolorami, ponieważ telefon Samsung Corby sprzedawany jest w czterech różnych kolorach obudowy (każdy z nich ma dwie wymienne obudowy – klasyczną czarną i drugą – tzw. fashion jacket – ozdobioną fantazyjnym wzorem). Telefon jest skierowany do młodych osób, które w codzienności chcą się wyróżnić kolorem – włosów, odzieży czy właśnie komórki. Młodzieżowy charakter telefonu podkreśla dodatkowo rysunkowe menu, które idealnie komponuje się z kolorowym tyłem obudowy.

Kampania potrwa do końca października i obejmie: telewizję: (30- i 15-sekundowe spoty w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych m.in.: Polsat Sport, TVN24, TVN Style), outdoor (wersja 30-sekundowa spotu będzie wyświetlana na ekranie reklamowym LED na budynku Cepelii w centrum Warszawy oraz reklamy w sieci scrolli i lightboksach na lotnisku Okęcie w Warszawie), internet (reklamę na głównych stronach młodzieżowych i plotkarskich, w portalach informacyjnych oraz na YouTube, a także reklamy kontekstowe, videostreaming w komunikatorze Gadu-Gadu, standardowe formy, takie jak double billboard czy halfpage, oraz niestandardowe aktywności w serwisach społecznościowych: Moja Generacja, Puls, Facebook oraz Nasza Klasa). Prasa oparta będzie w większości na niestandardowych formach reklamy w magazynach młodzieżowych i lifestyle’owych.

Będzie to najsilniejsza kampania telefonów Samsunga w tym roku – w drugiej połowie stycznia producent reklamował (m.in. w telewizji) model Samsung Pixon, a od końca marca do końca kwietnia (także w TV) model Ultra Touch.

Adaptacją części globalnej kreacji zajęła się agencja Cheil Communications. Media zaplanował i zakupił Starcom we współpracy z Cheil Communications. (MB)