Kraj

NOWA KAMPANIA WIRTUALNEJ POLSKI

4 czerwca ruszyła nowa kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski. Obejmie ona outdoor w największych miastach w Polsce (ponad 600 nośników), prasę...

4 czerwca ruszyła nowa kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski. Obejmie ona outdoor w największych miastach w Polsce (ponad 600 nośników), prasę i magazyny (ponad 20 tytułów) oraz Internet (ponad 20 witryn tematycznych). Trzymiesięczną kampanię przygotowała agencja PZL. Kreacja outdoorowa wykorzystuje trzy hasła: “Nie musisz już skakać na pocztę…”, “Internet! Szukaj!” oraz “Rozmowa w cztery ręce”, których znaczenie zostanie rozwinięte w prasie. Marcin Strzałkowski, brand manager WP, tłumaczy obraną strategię promocyjną portalu dążeniem do wzmocnienia jego wizerunku oraz kojarzenia go z łatwą komunikacją i sprawnym wyszukiwaniem informacji. Wysokość budżetu kampanii nie jest znana. (“i-biz”)