Kraj

Magdalena Wasilewska-Michalska dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu AdTaily.com

Magdalena Wasilewska-Michalska, wcześniej dyrektor serwisów lifestyle'owych w Grupie Gazeta.pl, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w firmie...

Magdalena Wasilewska-Michalska, wcześniej dyrektor serwisów lifestyle’owych w Grupie Gazeta.pl, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w firmie AdTaily.com, która zajmuje się monetyzacją serwisów internetowych, w tym blogów i witryn z tzw. długiego ogona.

Magdalena Wasilewska-Michalska pokieruje współpracą z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi spółki AdTaily. Do jej zadań należy m.in. budowa sieci partnerów reklamowych i kształtowanie polityki cenowej.

Jako dyrektor serwisów lifestyle’owych w Grupie Gazeta.pl Magdalena Wasilewska była odpowiedzialna za rozwój serwisów Kobieta.gazeta.pl, Groszki.pl, Lula.pl i Ugotuj.to, realizację akcji specjalnych, m.in. Odwazsie.pl oraz za wsparcie działu sprzedaży Gazeta.pl. Wcześniej zajmowała się promocją wortalu GazetaPraca.pl i GazetaDom.pl. Pracę w Agorze rozpoczęła w 2000 roku jako specjalista ds. promocji ogłoszeniowej w “Gazecie Wyborczej”, następnie została kierownikiem ds. sieci biur ogłoszeń oraz kierownikiem sprzedaży w dziale obsługi klienta.

Współtwórcą i współwłaścicielem AdTaily.com jest Marcin Ekiert. Spółka działa w ramach Grupy Agora SA od lipca 2009 r. (TWI)