Kraj

OGILVY & MATHER WYKREUJE GRECKĄ PIZZĘ DLA PIZZA HUT

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather jest odpowiedzialna za kreację na potrzeby kampanii reklamowej nowego produktu Pizzy Hut - pizzy greckiej....

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather jest odpowiedzialna za kreację na potrzeby kampanii reklamowej nowego produktu Pizzy Hut – pizzy greckiej. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Kampania greckiej pizzy wystartuje 12 czerwca br. i potrwa do końca lipca br. Hasło kampanii brzmi “Podróż do Grecji”. Jak mówi Katarzyna Zubrzycka, brand manager w Pizza Hut, ma ono oznaczać zarówno podróż kulinarną, jak i 25 wycieczek do tego kraju, które będzie można wygrać w czasie kampanii. W sumie do wygrania będzie 50 tys. nagród. Główny nacisk kampanii będzie położony na telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat), gdzie pojawią się 2 spoty. Dłuższy, 30-s będzie promował sam produkt, krótszy, 15-s będzie związany z loterią i nagrodami. Zubrzycka mówi, że kampania nie będzie przeprowadzana w prasie i w radiu. Wsparciem kampanii telewizyjnej mają być działania w Internecie, czyli kampania e-mailowa oraz bannerowa (m.in. w portalu onet.pl). Ponadto w ramach kampanii BTL pojawią się standy i POS-y. Budżet kampanii greckiej pizzy jest trzymany w tajemnicy. (PU)