Zagranica

Yahoo! powierza budżet reklamowy w Europie sieci OgilvyOne

Firma internetowa Yahoo! powierzyła sieci agencyjnej OgilvyOne obsługę budżetu reklamowego w Europie. Agencja będzie odpowiedzialna za działania w telewizji, projekty...

Firma internetowa Yahoo! powierzyła sieci agencyjnej OgilvyOne obsługę budżetu reklamowego w Europie. Agencja będzie odpowiedzialna za działania w telewizji, projekty interaktywne oraz marketing bezpośredni. Przekazanie budżetu odbyło się bez przetargu.

Decyzję o nawiązaniu współpracy z OgilvyOne podjął James Tipple, head of marketing, odpowiedzialny za region Europy, który objął swoje stanowisko w lipcu br. Celem planowanych działań jest zmiana wizerunku marki. Yahoo! ma kreować bardziej niż dotąd spersonalizowaną relację z internautami. Częścią tego projektu jest wprowadzenie nowego hasła reklamowego, które obecnie brzmi “It’s Y!ou”. (“BrandRepublic”)