Kraj

Dorota Haller powraca do LOT-u jako szefowa marketingu

Dorota Haller, która od końca 2005 r. do maja 2007 r. była dyrektorem biura marketingu i produktu Polskich Linii Lotniczych...

Dorota Haller, która od końca 2005 r. do maja 2007 r. była dyrektorem biura marketingu i produktu Polskich Linii Lotniczych LOT, po ponad dwuletniej przerwie powraca do firmy, gdzie została nowym dyrektorem marketingu.

Będzie odpowiadać za wszystkie działania marketingowe i komunikacyjne. Do jej obowiązków będzie należało również rozwijanie produktu PLL LOT, nadzór nad programami lojalnościowymi i sprzedażą internetową oraz call center.

Piotr Samson, który został dyrektorem marketingu LOT-u po odejściu Haller w lipcu 2007 r. (wcześniej był doradcą zarządu ds. strategii), złożył rezygnację. Jego dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.

Po odejściu z LOT-u Dorota Haller prowadziła projekty doradcze z zakresu marketingu i PR, m.in. dla Programu III Polskiego Radia i Rabobanku, a od początku br. pracowała na stanowisku dyrektora ds. strategii i marketingu w randze członka zarządu w Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Wcześniej pracowała jako dyrektor pionu marketingu i kolportażu w Domu Prasowym (wydawcy “Życia Warszawy”) oraz w EMI Music, związana była także z firmą Henkel Polska oraz agencją reklamową Saatchi & Saatchi. (MB)