Kraj

Total Polska inwestuje we wsparcie reklamowe marek Total i Elf

Total Polska, która sprzedaje na naszym rynku oleje silnikowe pod dwiema markami: Total i Elf, prowadzi równolegle kampanie reklamowe obu...

Total Polska, która sprzedaje na naszym rynku oleje silnikowe pod dwiema markami: Total i Elf, prowadzi równolegle kampanie reklamowe obu z nich.

Marka olejów Total Quartz, pozycjonowana jako upmarketowa, we wrześniu była intensywnie reklamowana w telewizji (15-sekundowe spoty we wszystkich głównych stacjach ogólnopolskich i w większości kanałów tematycznych). Wsparciem kampanii telewizyjnej jest kampania prasowa – w magazynach motoryzacyjnych i męskich.

Total Polska równolegle prowadzi też kampanię drugiej swojej marki – Elf, pozycjonowanej jako produkt dla bardziej masowego klienta. Reklamy olejów Total pojawiły się na ok. 300 billboardach w ośmiu największych miastach. Wsparciem kampanii outdoorowej jest reklama radiowa (RMF FM i RMF Maxxx) i prasowa (prasa motoryzacyjna i męska).

Kreacją i adaptacją reklam zajęła się agencja BBDO, planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Vizeum Polska. (MB)