M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CPC i BNA finalizują projekt rebrandingu marek Toralizatora Sportowego

Serwis Dzienny | 8 października 2009, 06:45

Konsorcjum firm Corporate Profiles Consulting (CPC) oraz Brand Nature Access (BNA) finalizuje projekt strategii marek dla Totalizatora Sportowego. Zadaniem CPC...

Konsorcjum firm Corporate Profiles Consulting (CPC) oraz Brand Nature Access (BNA) finalizuje projekt strategii marek dla Totalizatora Sportowego. Zadaniem CPC i BNA była restrukturyzacja i rewitalizacja marek Totalizatora. W ramach projektu przygotowano m.in. strategie dla poszczególnych marek gier i loterii oraz nową identyfikację wizualną portfela. Pierwszymi wdrożonymi rezultatami projektu stało się wprowadzenie na wiosnę marki Zdrapki, rebranding gry Multi Lotek na Multi Multi, a także rozpoczynający się właśnie rebranding Dużego Lotka na Lotto. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , ,