“Gazeta Wyborcza” (Agora SA) rozpoczęła promocję swoich weekendowych wydań i dodatków.
Na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (spółka zależna Agory) oraz w telewizji (TVP i stacje tematyczne) trwa kampania pod hasłem “Zobacz, jak ciekawa może być telewizja”, promująca piątkowy dodatek do “Gazety Wyborczej” – “Gazetę Telewizyjną”. Outdoorową promocję “Mnóstwo do czytania” mają również sobotnio-niedzielne wydania “Gazety” – “Gazeta Świąteczna”, “Wysokie Obcasy” i “Turystyka”. Kampania potrwa do końca listopada.
Natomiast w kinach od 9 października do połowy listopada emitowany będzie spot reklamowy “Co Jest Grane” z hasłem “Co jest grane, wystawiane, podawane”.
Kreacje do wszystkich działań promocyjnych “Gazety” stworzyła agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink. (MB)