M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Empathy Interactive zdobyła budżet spółki Partner XXI

Serwis Dzienny | 8 października 2009, 06:45

Agencja interaktywna Empathy Interactive wygrała przetarg na stworzenie internetowej platformy zamówień BtoB dla spółki Partner XXI, właściciela sieci handlowej z...

Agencja interaktywna Empathy Interactive wygrała przetarg na stworzenie internetowej platformy zamówień BtoB dla spółki Partner XXI, właściciela sieci handlowej z branży papierniczo-biurowej.

Platforma ma przede wszystkim zautomatyzować zamawianie artykułów i ułatwić obsługę klientów korporacyjnych, którzy ze względu na liczbę placówek sieci i indywidualne wymagania korzystają z usług więcej niż jednego oddziału spółki Partner XXI. Platforma będzie zawierać m.in. narzędzia umożliwiające firmom udziałowcom przeprowadzanie akcji promocyjnych, tworzenie programów partnerskich i zarządzanie nimi, przeprowadzanie ankiet oraz opracowywanie statystyk i raportów.

Projekt realizowany przez Empathy Interactive obejmuje integrację platformy z obecnym w Partner XXI systemem oraz systemami poszczególnych udziałowców. (TWI)

Czytaj więcej na temat: ,