Kraj

K2 Internet szuka w Wielkiej Brytanii partnera do współpracy

Agencja K2 Internet prowadzi w Wielkiej Brytanii rozmowy z agencjami marketingu zintegrowanego i agencjami digital nt. współpracy strategicznej. Szuka w...

Agencja K2 Internet prowadzi w Wielkiej Brytanii rozmowy z agencjami marketingu zintegrowanego i agencjami digital nt. współpracy strategicznej. Szuka w ten sposób możliwości rozwinięcia relacji z klientami pozyskanymi lokalnie oraz sprzedaży usług technologicznych i kreatywnych na większym niż polski i bardziej atrakcyjnym pod względem stawek rynku.

K2 Internet szuka partnera za granicą również dlatego, że firma nie należy do żadnej międzynarodowej grupy reklamowej. Ponadto na rynku od dłuższego czasu mówi się, że niemiecki fundusz Bmp AG chce sprzedać swoje udziały w K2 (akcje agencji są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych, a Bmp AG sprzedał część posiadanych papierów w trakcie pierwszej emisji publicznej w maju 2008 r.).

– Chcemy wejść na rynek brytyjski z trzech powodów. Po pierwsze, to największy rynek reklamy internetowej w Europie, po drugie, nie istnieje bariera językowa, a po trzecie, bazując na dotychczasowych doświadczeniach, nie czujemy się słabsi merytorycznie od agencji z Wielkiej Brytanii – powiedział Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet SA.

Przedstawiciele K2 nie ujawniają, z jakimi firmami prowadzą rozmowy i kiedy może zostać sfinalizowana umowa. (TWI)