Kraj

Colgate kieruje komunikację reklamową do kobiet

Agencja reklamowa Young & Rubicam pod hasłem "Twoim zębom najlepiej jest w bieli" przygotowała kampanię dla marki Colgate (Colgate-Palmolive Polska)....

Agencja reklamowa Young & Rubicam pod hasłem “Twoim zębom najlepiej jest w bieli” przygotowała kampanię dla marki Colgate (Colgate-Palmolive Polska). Działania obejmujące prasę i outdoor informują o działaniu pasty Colgate Advanced Whitening, która w ciągu 14 dni przywraca zębom naturalną biel.

Ogólnopolska kampania skierowana jest do aktywnych kobiet w wieku 25-45 lat. Uzupełnieniem działań reklamowych jest konkurs internetowy. Zadaniem uczestniczek jest przesłanie zdjęcia z własną stylizacją podkreślającą biały uśmiech. Nagrodą w konkursie są zakupy ze stylistą Piotrem Sałatą. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Konkurentami Colgate w segmencie past wybielających są m.in. Blend-a-med 3D White (Procter & Gamble) oraz Signal White Now (Unilever Polska). (BG)

.