M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

JOHNSON & JOHNSON PODNOSI WYDATKI REKLAMOWE W NIEMCZECH

Serwis Dzienny | 7 czerwca 2001, 00:00

Johnson & Johnson zwiększył swoje wydatki na produkty, które od 1 lipca będą miały szerszą dystrybucję. Kobiece środki higieniczne takie...

Johnson & Johnson zwiększył swoje wydatki na produkty, które od 1 lipca będą miały szerszą dystrybucję. Kobiece środki higieniczne takie jak tampony OB czy wkładki Carefree oraz produkty marki Panaten zadebiutują w tym czasie w aptekach. Natomiast krem do rąk Neutrogena pojawi się po raz pierwszy w innych punktach sprzedaży detalicznej niż apteki. Szersza dystrybucja wsparta będzie reklamą telewizyjną, prasową, kinową i działaniami marketingowymi. W ubiegłym roku wydatki J&J na reklamę w Niemczech osiągnęły kwotę 28 mln dol. Agencje, które skorzystają na wzmożonej aktywności reklamowej, to Lowe Lintas & Partners (OB i Carefree), Change Communications (Panaten) oraz Heye & Partner (Neutrogena).

Czytaj więcej na temat: , , , ,