Kraj

ClickAd stawia na internetowy full service i nowe technologie

Jacek Czynajtis, który dołączył właśnie do rady nadzorczej ClickAd, ma pozycjonować spółkę jako fullservice'ową agencję internetową z mocnym zapleczem nowotechnologicznym...

Jacek Czynajtis, który dołączył właśnie do rady nadzorczej ClickAd, ma pozycjonować spółkę jako fullservice’ową agencję internetową z mocnym zapleczem nowotechnologicznym i topową obsadą kadrową.

– Chcemy być na tyle silni w tych obszarach, by obsłużyć w internecie nawet największych marketerów – zapowiada Czynajtis. ClickAd w najbliższym czasie ma wdrożyć Keybroker – narzędzie do obsługi kampanii SEM i SEO. Przewagą Keybrokera, rozpowszechnionego na rynku skandynawskim, ma być m.in. technologia pozwalająca na integrację baz danych reklamodawców z kampaniami PPC. ClickAd zaproponuje reklamodawcom wynagrodzenie w formie prowizji od wykazanych oszczędności przy prowadzeniu kampanii wyszukiwarkowych.

Jak mówi Jacek Czynajtis, stabilność przychodów ClickAd mają teraz gwarantować dwie grupy klientów – bezpośrednio marketerzy oraz domy mediowe. Tym ostatnim ClickAd zaproponuje m.in. serwis brokerski, który kiedyś był core businessem spółki. Obecnie ClickAd współpracuje przy obsłudze niektórych kampanii Initiative. Czynajtis nie zdradza dokładnych planów finansowych spółki. Zakłada, że jej przychody będą rosnąć przynajmniej dwa razy szybciej niż rynek. (JN)