Kraj

Desery KFC promowane w pierwszej kampanii sprzedażowej na Blipie

W serwisie mikroblogowym Blip.pl (GG Network SA) trwa pierwsza w jego historii akcja sprzedażowa. AmRest promuje tam desery KFC (o...

W serwisie mikroblogowym Blip.pl (GG Network SA) trwa pierwsza w jego historii akcja sprzedażowa. AmRest promuje tam desery KFC (o planach wykorzystania przez AmRest social mediów pisaliśmy w DS “MMP” z 16 września br.).

W promocji codziennie, od poniedziałku do piątku, można wygrać darmową kawę i deser w innym lokalu KFC w całej Polsce. W akcji mogą wziąć udział wszyscy użytkownicy, którzy czytają lub obserwują profil Ankar.blip.pl prowadzony przez public relations managera marki KFC. Codziennie w serwisie są umieszczane informacje, w jakim mieście, lokalu i o jakiej porze można otrzymać darmową kawę i ciastko. Desery są serwowane na hasło Blip. Promocję wspierają aktywności wewnątrz serwisu: profil jest polecany na stronie głównej i w kokpitach użytkowników, w stopkach maili wysyłanych do użytkowników oraz za pomocą tradycyjnych form displayowych.

Działania te są częścią kampanii internetowej “Słodkie zakończenie”, która obejmuje m.in. reklamy display w serwisach kobiecych, mailing oraz sondę o deserach w Polki.pl. Kreacje przekierowują na stronę Slodkiezakonczenie.pl, gdzie można wygrać weekend w Wenecji i zaproszenia na desery w KFC za dopisanie słodkiego zakończenia do historii miłosnej.

Za strategię i promocję odpowiada agencja Codemedia. Kreacje i podstronę przygotowała agencja Genero. (TWI)