Kraj

Natasza Szymczak awansuje na szefa rozwoju produktów dwumedialnych Polskapresse

Natasza Szymczak, dyrektor biura reklamy Polskapresse Filia Poznań, została dyrektorem rozwoju produktów dwumedialnych Grupy Wydawniczej "Polskapresse". Na stanowisku dyrektora biura...

Natasza Szymczak, dyrektor biura reklamy Polskapresse Filia Poznań, została dyrektorem rozwoju produktów dwumedialnych Grupy Wydawniczej “Polskapresse”. Na stanowisku dyrektora biura reklamy w Poznaniu zastąpi ją Piotr Radziejewski.

Dyrektor rozwoju produktów dwumedialnych jest nowym stanowiskiem w Grupie Polskapresse i znajduje się w strukturach Polskapresse Oddział Biuro Reklamy, podlegając prezesowi oddziału Krzysztofowi Kawalile. Powstanie tego stanowiska wiąże się z kolejnymi etapami reorganizacji działalności internetowej Polskapresse. Natasza Szymczak odpowiadać będzie za przygotowanie, koordynację i wdrożenie reklamowych i ogłoszeniowych produktów dwumedialnych, obejmujących prasę i internet w Grupie Polskapresse. Jej pierwszym projektem dwumedialnym było uruchomienie nowego serwisu wspomnieniowego Polskapresse Wspomnijbliskich.pl, gdzie można znaleźć kondolencje i nekrologii ze wszystkich gazet Grupy.

Natasza Szymczak szefem reklamy w Poznaniu została w 2007 r., wcześniej była szefem biur reklamy m.in. “Echa Miasta”. Piotr Radziejewski, jej następca w biurze reklamy w Poznaniu, wcześniej pracował w poznańskim oddziale “Gazety Wyborczej”, gdzie w latach 2000-2007 był dyr. regionalnym sprzedaży. (AMS)