Natasza Szymczak, dyrektor biura reklamy Polskapresse Filia Poznań, została dyrektorem rozwoju produktów dwumedialnych Grupy Wydawniczej “Polskapresse”. Na stanowisku dyrektora biura reklamy w Poznaniu zastąpi ją Piotr Radziejewski.
Dyrektor rozwoju produktów dwumedialnych jest nowym stanowiskiem w Grupie Polskapresse i znajduje się w strukturach Polskapresse Oddział Biuro Reklamy, podlegając prezesowi oddziału Krzysztofowi Kawalile. Powstanie tego stanowiska wiąże się z kolejnymi etapami reorganizacji działalności internetowej Polskapresse. Natasza Szymczak odpowiadać będzie za przygotowanie, koordynację i wdrożenie reklamowych i ogłoszeniowych produktów dwumedialnych, obejmujących prasę i internet w Grupie Polskapresse. Jej pierwszym projektem dwumedialnym było uruchomienie nowego serwisu wspomnieniowego Polskapresse Wspomnijbliskich.pl, gdzie można znaleźć kondolencje i nekrologii ze wszystkich gazet Grupy.
Natasza Szymczak szefem reklamy w Poznaniu została w 2007 r., wcześniej była szefem biur reklamy m.in. “Echa Miasta”. Piotr Radziejewski, jej następca w biurze reklamy w Poznaniu, wcześniej pracował w poznańskim oddziale “Gazety Wyborczej”, gdzie w latach 2000-2007 był dyr. regionalnym sprzedaży. (AMS)