Kraj

Kampania marki Cin & Cin ocieka seksem

Ambra SA, producent m.in. win musujących i wermutów marki Cin & Cin, w nowej kampanii (która ruszy w piątek 16...

Ambra SA, producent m.in. win musujących i wermutów marki Cin & Cin, w nowej kampanii (która ruszy w piątek 16 października) mocno eksploatuje elementy seksu i erotyki. Co więcej, ta “swobodna” komunikacja skierowana jest nie do mężczyzn, ale do kobiet.

– Uznaliśmy, że albo zrobimy coś mocnego, coś, co nas zdecydowanie wyróżni, albo będziemy nijacy. Dlatego zdecydowaliśmy się na odważną komunikację opartą na elementach namiętności i erotyzmu skierowaną do pań – przyznaje Tomasz Gasiński, senior brand manager marki Cin & Cin.

Kampania pod hasłem “Klucz do rozkoszy” ma charakter prosprzedażowy oraz wizerunkowy – ma na celu podniesienie sprzedaży produktów Cin & Cin oraz podkreślenie głównych wartości tworzących markę (emocje, erotyzm, namiętność pomiędzy kobietą i mężczyzną). Jak przyznają autorzy, kampania została stworzona specjalnie dla kobiet z wyobraźnią, lubiących eksperymentować z partnerem. Akcja potrwa do końca listopada br.

Seria win musujących Cin & Cin będzie sprzedawana wraz z gadżetem w postaci kajdanek z czerwonym i czarnym futerkiem. Dodatkowo marketer przygotował bardzo nietypową akcję marketingu bezpośredniego – przez dwa kolejne weekendy (16-18 i 23-25 października) w 40 wybranych marketach Auchan i Tesco na stoiskach alkoholowych do półek sklepowych zostaną przykuci kajdankami przystojni mężczyźni. Mają oni zaskoczyć klientki i zachęcać je do zakupu produktów marki. – Jesteśmy z komunikacją w miejscach, w których możemy pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa. W punktach sprzedaży przykuty do półki z winami musującymi przystojny host ma wzbudzić efekt pozytywnego zaskoczenia u konsumentki i namówić ją do odkrycia “klucza do rozkoszy” – opisuje Tomasz Gasiński.

Na stronie internetowej www.OdkrytePragnienia.pl będzie prowadzony konkurs przygotowany specjalnie dla pań (mają wybierać miejsce, do którego najchętniej przykułyby swojego partnera). Informacje o konkursie pojawią się na zawieszkach na wszystkich butelkach win Cin & Cin.

Pomysł i kreacja akcji marketingowej są autorstwa agencji 180heartbeats, zakupem mediów (kampania internetowa w serwisach społecznościowych, target: kobiety 20+) zajął się dom mediowy PanMedia Western, a wsparcie PR realizuje agencja Kuźnia PR. (MB)