Zagranica

Publicis sfinalizował przejęcie agencji Razorfish

Grupa Publicis, czwarta pod względem wielkości grupa komunikacyjna na świecie, sfinalizowała przejęcie od Microsoftu agencji digital Razorfish. Wartość transakcji wyniosła...

Grupa Publicis, czwarta pod względem wielkości grupa komunikacyjna na świecie, sfinalizowała przejęcie od Microsoftu agencji digital Razorfish. Wartość transakcji wyniosła ponad 500 mln dol.

W gotówce Publicis zapłacił Microsoftowi 286,8 mln dol., resztę spłacił akcjami zwykłymi. Microsoft stał się tym samym właścicielem 3,3 proc. udziałów w Publicisie. Dzięki transakcji jedna czwarta rocznych przychodów Publicisu ma pochodzić z działań digital. Razorfish zostanie włączona do globalnej sieci digital VivaKi, która jest marką parasolową dla takich biznesów, jak: Starcom MediaVest Group, ZenithOptimedia, Denuo, Digitas i VivaKi Nerve Center. (“BrandRepublic”)