Przetargi

MediaCom Warszawa utrzymał obsługę Danone

Agencja MediaCom Warszawa wygrała przetarg na obsługę medialną firmy Danone. Oznacza to, że MediaCom przedłuża współpracę z tym klientem na...

Agencja MediaCom Warszawa wygrała przetarg na obsługę medialną firmy Danone. Oznacza to, że MediaCom przedłuża współpracę z tym klientem na dziesiąty rok z rzędu. Konkurs był częścią globalnego procesu przeglądania ofert domów mediowych.

– Przekonały nas wiedza, zaangażowanie i znajomość marek grupy, jakie wykazał zespół MediaComu. Potwierdziliśmy, że mamy najlepszą ofertę na rynku – mówi Przemysław Pohrybieniuk, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i zrównoważonego rozwoju Danone w Polsce.

W przetargu oprócz MediaComu brały udział domy MPG i Optimum Media OMD. Danone w ub.r. należał do top 10 największych marketerów w Polsce z wydatkami na poziomie 230 mln zł (dane: Expert Monitor). Więcej o przetargu Danone pisaliśmy w DS “MMP” z 21 lipca br. (JN)