Zagranica

Facebook przekonuje, że pomaga reklamodawcom budować świadomość marek

Jak twierdzi Sheryl Sandberg, chief operating officer w Facebooku, serwis społecznościowy pomaga reklamodawcom prowadzącym kampanie reklamowe swoich produktów i usług...

Jak twierdzi Sheryl Sandberg, chief operating officer w Facebooku, serwis społecznościowy pomaga reklamodawcom prowadzącym kampanie reklamowe swoich produktów i usług w budowaniu świadomości i rozpoznawalności ich marek.

Ten największy na świecie serwis społecznościowy grupuje już ok. 300 mln użytkowników. Jak twierdzi Sandberg, przynajmniej połowa tej widowni odwiedza portal co najmniej raz dziennie. Typowy użytkownik spędza miesięcznie 5,8 godzin, oglądając treści i materiały w portalu, w porównaniu z 3,3 godz., jakie spędza miesięcznie statystyczny użytkownik Yahoo!, drugiego portalu w zestawieniu.

Sandberg twierdzi, że Facebook nie tylko udostępnia powierzchnię reklamową, lecz także pomaga reklamodawcom w budowaniu świadomości marki i umacnianiu więzi z konsumentami: – W sieci jest wiele miejsc, w których można mieć widownię, np. Yahoo!. Natomiast my oferujemy ponadto głębsze zaangażowanie. (WARC.com)