Kraj

Krzysztof Hołowczyc dołącza do grona celebrytów w reklamach Millennium

Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc występuje w duecie z prezenterem Hubertem Urbańskim w nowej kampanii SuperDuetu Banku Millennium. - Nawiązanie do...

Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc występuje w duecie z prezenterem Hubertem Urbańskim w nowej kampanii SuperDuetu Banku Millennium.

– Nawiązanie do jazdy samochodem terenowym, na którym opiera się scenariusz reklamy telewizyjnej, jest nieprzypadkowe – podobnie jak w przypadku rajdów samochodowych przy inwestowaniu ważną rolę odgrywa bezpieczeństwo. Zapewnia je lokata o oprocentowaniu 7 proc. w skali roku – twierdzi Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.

Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć kampania w prasie oraz materiały BTL – plakaty oraz ulotki w blisko 500 oddziałach Banku Millennium na terenie kraju.

Kreację przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.

Obok Huberta Urbańskiego, który od 2,5 roku jest twarzą reklam produktów depozytowych Banku Millennium, w reklamach kredytów hipotecznych występowali muzycy: Anna Maria Jopek, zespół Feel, a ostatnio – Zakopower. (MB)