Kraj

Springer mocniej wchodzi w kompetencje BTL-owe; awanse w strukturach

Axel Springer Polska przebudował dział sprzedaży korporacyjnej. Celem tej zmiany jest zwiększenie integracji działań BTL-owych tytułów z portfolio wydawcy. Springer...

Axel Springer Polska przebudował dział sprzedaży korporacyjnej. Celem tej zmiany jest zwiększenie integracji działań BTL-owych tytułów z portfolio wydawcy. Springer chce rozbudować swoją ofertę reklamową o pełniejsze projekty marketingowe.

Szefami nowego działu zostali Andrzej Stepanów, który objął stanowisko dyrektora marketingu korporacyjnego, oraz Karol Skorupski odpowiedzialny za sprzedaż korporacyjną. Dział podlega Jerzemu Karwelisowi, CMO.

W związku ze zmianą stanowiska Stepanowa nowym dyrektorem marketingu “Newsweeka” i “Forbesa” został Tomasz Sofuł, który do tej pory był jego zastępcą. (JD)