Przetargi

Testardo Gram i BBDO na short-liście przetargu POT; konkurs może być powtórzony

Polska Organizacja Turystyczna (POT) rozmawia już tylko z dwoma konsorcjami w przetargu dotyczącym promocji tzw. ściany wschodniej. Przypomnijmy, że na...

Polska Organizacja Turystyczna (POT) rozmawia już tylko z dwoma konsorcjami w przetargu dotyczącym promocji tzw. ściany wschodniej.

Przypomnijmy, że na short-listę zostało wybranych pięciu oferentów, ich nazw nie udało nam się ustalić (patrz DS “MMP” z 2 kwietnia i 30 czerwca br.). Obecnie rozpatrywane są tylko oferty konsorcjów stworzonych przez Testardo Gram i BBDO. Jednak według Kariny Milan, dyrektor departamentu funduszy europejskich POT, nie ma pewności, że którekolwiek konsorcjum będzie ten projekt realizować. – W ofertach są błędy formalne – wyjaśniła Milan. – Obecnie trwają analizy prawne, które mają wykazać, na ile ustawa o zamówieniach publicznych pozwala na korektę tych błędów.

Jeśli korekta będzie niemożliwa, przetarg zostanie rozpisany na nowo. – Będzie miał on jednak skróconą formę, nie będzie potrzeby przechodzenia przez całość procedur – powiedziała Milan.

Analizy prawne potrwają do połowy listopada, wtedy też zostaną podjęte decyzje o kontynuowaniu konkursu bądź jego ponownym rozpisaniu.

Celem zaplanowanej kampanii jest pobudzenie ruchu turystycznego na wschodnich terenach poprzez przedstawienie i przekonanie do atrakcyjności zasobów turystycznych makroregionu. Kampania ma również wykreować markę makroregionu wschodniej Polski. Projekt został zaplanowany na dwa lata, a jego budżet Karina Milan określiła na ponad 5 mln euro. (AMS)