Kraj

Sport Management partnerem marketingowym Polskiego Związku Taekwon-Do

Agencja Sport Management Polska została wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Taekwon-Do. Umowa obejmuje m.in. promocję taekwondo i reprezentacji Polski w...

Agencja Sport Management Polska została wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Taekwon-Do. Umowa obejmuje m.in. promocję taekwondo i reprezentacji Polski w tej dyscyplinie oraz doradztwo strategiczne i analitykę marketingową. Główne cele współpracy to zdynamizowanie polityki informacyjnej i promocja dyscypliny przed mistrzostwami świata, które odbędą się w tym roku w Mar del Plata w Argentynie. Wartość umowy nie została podana.

Wcześniej SMP nawiązała współpracę z sześcioma polskimi multimedalistkami taekwondo ITF, aktualnymi i wielokrotnymi mistrzyniami świata i Europy, tworząc z nimi projekt marketingowy “Złota drużyna” (pisaliśmy o tym w DS “MMP” z 16 października br.). (PM)