Kraj

AmRest zamyka Rodeo Drive w Warszawie; działają już tylko dwie restauracje w Polsce

AmRest zamyka restaurację Rodeo Drive w Warszawie przy Nowym Świecie. Rodeo Drive to własna marka AmRestu, która została wprowadzona na...

AmRest zamyka restaurację Rodeo Drive w Warszawie przy Nowym Świecie. Rodeo Drive to własna marka AmRestu, która została wprowadzona na rynek w 2005 r. Jest to koncept typu casual dining oferujący kuchnię amerykańską, przede wszystkim dania z grilla. W lokalu przy Nowym Świecie prawdopodobnie pojawi się inna marka AmRestu.

Już wcześniej marketer zamknął także restaurację Rodeo Drive w czeskim Brnie. Obecnie funkcjonują tylko dwa lokale – we Wrocławiu i w Poznaniu. Według naszych informacji likwidacja dwóch lokalizacji nie oznacza na razie wycofania się firmy z tego projektu, ale stawia go pod dużym znakiem zapytania.

Lepiej rozwija się inny własny projekt AmRestu – sieć kanapkowa Freshpoint, która została wprowadzona na rynek w tym samym czasie co Rodeo Drive. Obecnie Freshpoint ma siedem lokali. Na razie jednak sieć ta nie będzie rozbudowywana.

AmRest jest także właścicielem takich marek, jak: KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks. Firma ma w Polsce i innych krajach naszego regionu łącznie 430 restauracji. (TW)