Kraj

Majonez Kielecki szykuje kampanię TV z okazji 50-lecia

Majonez Kielecki (WSP "Społem") planuje kampanię telewizyjną nawiązującą do 50-lecia marki. Kampania ruszy w grudniu, firma nie ujawnia, z jakimi...

Majonez Kielecki (WSP “Społem”) planuje kampanię telewizyjną nawiązującą do 50-lecia marki. Kampania ruszy w grudniu, firma nie ujawnia, z jakimi agencjami współpracowała przy jej kreacji i zakupie mediów. Reklamy majonezu mają się pojawić w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach TV.

Dodatkowo 50-lecie Majonezu Kieleckiego będzie wsparte działaniami PR-owymi w prasie kobiecej oraz w internecie. Za działania PR odpowiada agencja Publicon.

Majonez Kielecki prowadzi jednocześnie promocję urodzinową polegającą na dołączaniu opakowania pierników do dwóch słoików majonezu. (JN)