Kraj

Taft kolejną marką kosmetyczną wykorzystującą motyw diamentów w reklamie

Henkel Polska ruszył z kampanią reklamową linii kosmetyków do stylizacji włosów Taft. W kampanii wykorzystano motyw diamentów. Jest to już...

Henkel Polska ruszył z kampanią reklamową linii kosmetyków do stylizacji włosów Taft. W kampanii wykorzystano motyw diamentów. Jest to już kolejna marka kosmetyków do włosów, która swoją komunikację buduje na tym przekazie. Przypomnijmy, że np. element diamentów był bardzo mocno wykorzystywany przez firmę Nivea przy launchu linii Diamond Gloss. Unilever natomiast przeprowadził dla marki Clear fikcyjną kradzież diamentów.

Obecna akcja firmy Henkel prowadzona jest dla serii Taft 10-Carat Shine, która zastąpiła istniejącą od lat w portfolio marki linię Taft Reflex-Shine. Jak przekazała Anna Kobierska, corporate communication specialist ds. PR w spółce Henkel, na opakowaniach starych produktów też występował piktogram z brylantem, który nawiązywał do nazwy formuły produktu – Brilliant Effect. Ten element pojawił się także na nowych opakowaniach. Według Kobierskiej ten kamień uznawany jest powszechnie za symbol blasku i połysku, stąd często wykorzystywany jest przez producentów na opakowaniach produktów mających właściwości nabłyszczające lub gwarantujących inne benefity kojarzone z blaskiem. – Na opakowaniach oraz w materiałach promocyjnych wspierających linię Taft 10-Carat Shine również wykorzystujemy ten czytelny symbol podkreślający główny benefit tej linii produktów – dodaje.

Wprowadzenie linii Taft 10-Carat Shine jest projektem międzynarodowym. W kampanii reklamowej wykorzystywany jest wizerunek światowej sławy modelki Heidi Klum, która od 2007 r. jest twarzą marki Taft. Realizacja kampanii prowadzona jest we współpracy z domem mediowym Optimum Media OMD. (JD)