Kraj

Kamis wprowadza zimowe edycje przypraw; wkrótce kampania wizerunkowa

Kamis SA wprowadza do sprzedaży limitowaną ofertę przypraw. Mieszanki: Barszcz czerwony z lubczykiem, Śledź królewski z czerwonym pieprzem i Schab...

Kamis SA wprowadza do sprzedaży limitowaną ofertę przypraw. Mieszanki: Barszcz czerwony z lubczykiem, Śledź królewski z czerwonym pieprzem i Schab pieczony z żurawiną, dostępne będą w sprzedaży tylko w okresie zimowym.

Wsparciem nowości Kamisa są działania public relations realizowane we własnym zakresie. Wkrótce produkty te będą promowane w przygotowanej w związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia kampanii wizerunkowo-produktowej. Jej szczegóły nie zostały jeszcze ujawnione.

Zaplanowane działania Kamisa obejmować będą m.in. prasę i nośniki outdoorowe. Nad realizacją kampanii pracują agencje Testardo Gram (kreacja) i MediaCom Warszawa (media). (BG)