Kraj

Aster tak jak Netia zatrudnił chomika do reklamy

Jakie zwierzę jest najbardziej "internetowe"? Okazuje się, że chomik. Dwoi się i troi w reklamach firm telekomunikacyjnych. Firma Aster rozpoczyna...

Jakie zwierzę jest najbardziej “internetowe”? Okazuje się, że chomik. Dwoi się i troi w reklamach firm telekomunikacyjnych.

Firma Aster rozpoczyna właśnie kampanię promującą internet szerokopasmowy oraz mobilny pod hasłem “Internet BezPrzerwy”. Jednym z jej elementów jest konkurs internetowy “Złap Mariana”. Na stronie internetowej Bezprzerwy.aster.pl zamieszczony został film z chomikiem Marianem biegającym w kołowrotku. Co trzy dni Marian przestaje biegać i wychodzi z kołowrotka. Internauta, który jako pierwszy danego dnia złapie gryzonia “na przerwie” i kliknie w odpowiedni przycisk, wygra modem wraz z abonamentem usługi. Dla ułatwienia na stronie umieszczony zostanie też harmonogram “wyjść” Mariana.

Chomik biegający w kołowrotku występuje też w ostatnich reklamach Netii promującej pakiety usług internetu z telefonem, w których Tomasz Kot gra ucharakteryzowany na słynnego na początku lat. 90. hipnotyzera Anatolija Kaszpirowskiego.

Kampania Aster prowadzona jest w internecie (w portalach: Onet, Gazeta oraz Wirtualna Polska), na outdoorze (na frontlightach, backlightach i citylightach w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze, a także w stołecznym metrze) oraz w radiu (Radio PiN, Radio Zielona Góra, Radio Złote Przeboje, Radio Wawa, a także Eska i RMF Maxxx w Krakowie oraz Zielonej Górze).

Kreacje do kampanii przygotowały agencje White Rabbit (OOH, radio, prasa) oraz OS3 Multimedia (internet). Za planowanie i zakup mediów odpowiadają U2 Media (OOH, radio, prasa) i Value Media (internet). (MB)