Kraj

E-Drapacz chce walczyć z portalami

CR Media Consulting rozpoczyna sprzedaż e-Drapacza Chmur, w którym łączą siły sieci reklamy internetowej Ad.net i ARBOnetwork. Głównym atutem produktu...

CR Media Consulting rozpoczyna sprzedaż e-Drapacza Chmur, w którym łączą siły sieci reklamy internetowej Ad.net i ARBOnetwork. Głównym atutem produktu ma być blisko 95-proc. zasięg generowany przez wykorzystane w e-Drapaczu witryny (wyliczenia na podst. danych Megapanel PBI/Gemius z czerwca br.).

Projekt nawiązuje do radiowego Drapacza Chmur, który w 2006 r. wprowadziły na rynek CR Media we współpracy z Agorą i Eską. Tak jak wówczas miał on być alternatywą dla stacji ogólnopolskich, tak jego internetowa odsłona ma stanowić kontrofertę wobec największych portali, które według twórców e-Drapacza przewyższa możliwościami zasięgowymi.

Oprócz ceny i zasięgu reklamodawców mają też zachęcać nowe formy reklamowe: bottom layer i mega push.

W ramach e-Drapacza CR Media Consulting zaproponuje trzy pakiety: dzienny, tygodniowy i miesięczny.

Jak zauważa Karol Suchenek, szef biura reklamy O2.pl, e-Drapacz będzie konkurencją dla wprowadzonego przez Grupę O2 oraz IDMnet pakietu adRakieta. Według wyliczeń jego twórców ten produkt zapewnia dotarcie do ok. 98 proc. internautów.

– To podstawowa przewaga nad nowym produktem CR Media Consulting. Kolejne atuty adRakiety zapewniają: możliwość korzystania z zasobów portalu oraz dostępność wszystkich możliwych formatów reklamowych, w tym dużych, najbardziej prestiżowych. Biorąc pod uwagę te trzy główne argumenty, nie czujemy się zagrożeni nową ofertą – mówi Karol Suchenek. (JN, TWI)