M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NOWA TWARZ TELECOM ITALIA WARTA 24 MLN DOL.

Serwis Dzienny | 12 czerwca 2001, 00:00

Kampania rebrandingowa Telecom Italia, której autorem jest rzymski oddział Leagas Delany, ma na celu odświeżenie wizerunku byłego monopolu państwowego. Leagas...

Kampania rebrandingowa Telecom Italia, której autorem jest rzymski oddział Leagas Delany, ma na celu odświeżenie wizerunku byłego monopolu państwowego. Leagas Delaney wyprodukował już dla swojego klienta cztery serie spotów z udziałem Nelsona Mandelli, Woody'ego Allena, Marlona Brando i Leonarda Di Caprio. W ostatniej serii, której budżet opiewa na 24 mln dol., występuje włoska noblistka z dziedziny medycyny Rita Levi Montalcini, a muzykę do spotu skomponował słynny Ennio Morricone. Telecom Italia został sprywatyzowany już 4 lata temu i nadal boryka się z urzędami antymonopolowymi i udziałowcami.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,