Kraj

Dax Cosmetics promuje Yoskine w mediach Bauera

Firma kosmetyczna Dax Cosmetics we współpracy z grupą Bauer Media realizuje wspólną akcję promocyjną dla marki Yoskine. Projekt realizowany jest...

Firma kosmetyczna Dax Cosmetics we współpracy z grupą Bauer Media realizuje wspólną akcję promocyjną dla marki Yoskine. Projekt realizowany jest w tytułach Wydawnictwa Bauer oraz portalu Interia.pl. Obejmuje akcję konkursową oraz kampanię reklamową. Na potrzeby konkursu powstał serwis www.yoskine.interia.pl, którego użytkownicy odpowiadają na pytanie konkursowe: “Kiedy czujesz się piękna?”, nawiązując w ten sposób do raportu przygotowanego przez Yoskine na temat piękna kobiecych emocji – “Emocje Polek”. To pierwsza tego typu aktywność marki wprowadzonej na rynek rok temu. Zabawa potrwa do początku grudnia br.

Komunikacja została wsparta wizerunkiem Anny Marii Jopek – ambasadorki Yoskine. Mechanizm konkursu został opracowany przez dział marketingu Dax Cosmetics i grupę Bauer. Wartość budżetu nie została podana. (JD)