Stroer zaprezentował założenia przyszłorocznej strategii handlowej. Firma zaproponuje nabywcom outdooru zakup 12 pakietów, które odpowiadają na zróżnicowane cele klientów. Różnicowano je m.in. pod względem: zasięgu, ceny, impaktu, możliwości targetowania – z pomocą m.in. tych zmiennych Stroer opisał wszystkie swoje formaty. Wypracowano na ich bazie pakiety: Launch, Top of Mind i Promocja, każdy występuje w wersji standard i strong. Pakiety Stroera mają z jednej strony zapewnić oszczędność w stosunku do wyjściowej ceny (od 50 proc.), a z drugiej zapewnić klientowi najbardziej pożądane przez niego parametry kampanii.
Druga pod względem wielkości firma OOH w Polsce planuje również oferty specjalne dla klientów planujących kampanie z dużym wyprzedzeniem – będą one premiowane rabatem w wysokości 5-12,5 proc. Wobec ofert last minute kierowanych do klientów planujących w ostatniej chwili (od 3 tygodni przed startem kampanii) przewidziano dodatkowy 20-proc. rabat. (JN)