Kraj

Stroer chce przyciągać reklamodawców pakietami

Stroer zaprezentował założenia przyszłorocznej strategii handlowej. Firma zaproponuje nabywcom outdooru zakup 12 pakietów, które odpowiadają na zróżnicowane cele klientów. Różnicowano...

Stroer zaprezentował założenia przyszłorocznej strategii handlowej. Firma zaproponuje nabywcom outdooru zakup 12 pakietów, które odpowiadają na zróżnicowane cele klientów. Różnicowano je m.in. pod względem: zasięgu, ceny, impaktu, możliwości targetowania – z pomocą m.in. tych zmiennych Stroer opisał wszystkie swoje formaty. Wypracowano na ich bazie pakiety: Launch, Top of Mind i Promocja, każdy występuje w wersji standard i strong. Pakiety Stroera mają z jednej strony zapewnić oszczędność w stosunku do wyjściowej ceny (od 50 proc.), a z drugiej zapewnić klientowi najbardziej pożądane przez niego parametry kampanii.

Druga pod względem wielkości firma OOH w Polsce planuje również oferty specjalne dla klientów planujących kampanie z dużym wyprzedzeniem – będą one premiowane rabatem w wysokości 5-12,5 proc. Wobec ofert last minute kierowanych do klientów planujących w ostatniej chwili (od 3 tygodni przed startem kampanii) przewidziano dodatkowy 20-proc. rabat. (JN)