Zagranica

Starbucks inwestuje w akcje w mediach społecznościowych

Sieć barów kawowych Starbucks w Stanach Zjednoczonych prowadzi projekt w mediach społecznościowych w Święto Dziękczynienia. We współpracy z serwisem muzycznym...

Sieć barów kawowych Starbucks w Stanach Zjednoczonych prowadzi projekt w mediach społecznościowych w Święto Dziękczynienia. We współpracy z serwisem muzycznym Pandora sieć przygotowała płytę CD, którą dostaną konsumenci przy zakupie o wartości powyżej 15 dol. Dodatkowo w przypadku każdej wydanej płyty CD 1 dol. będzie przeznaczony na walkę z AIDS w Afryce w ramach inicjatywy Red.

Marketer stworzył także strony na Flickr i Facebooku, gdzie konsumenci mogą zamieszczać swoje zdjęcia ze Starbucksa. Innym pomysłem jest serwis StarbucksLoveProject.com, w którym można stworzyć własną grafikę online. Pierwsze 1 mln obrazków będzie uhonorowanych dotacją w wysokości 5 centów na inicjatywę Red. (“BrandRepublic”)