Kraj

GM wzmacnia markę Chevrolet, zmiany na szczeblu menedżerskim

W związku z ogłoszoną na szczeblu międzynarodowym nową strategią General Motors dotyczącą zwiększenia autonomii i odpowiedzialności poszczególnych marek w Chevrolet...

W związku z ogłoszoną na szczeblu międzynarodowym nową strategią General Motors dotyczącą zwiększenia autonomii i odpowiedzialności poszczególnych marek w Chevrolet Poland trwa proces reorganizacji i wzmacniania lokalnych struktur marki m.in. poprzez stworzenie nowych stanowisk menedżerskich.

Nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego Chevrolet Poland objął Andrzej Żelazny, dotychczas dyrektor marketingu i sprzedaży. Nowym szefem marketingu została natomiast Magdalena Słoniewska, która dotychczas w strukturach marketingu General Motors odpowiadała za markę Chevrolet.

Nowe stanowisko dyrektora działu PR polskiego oddziału Chevroleta powierzono Wojciechowi Ososiowi, który dotychczas był PR managerem w General Motors odpowiedzialnym za marki: Opel, Saab, Chevrolet i fabrykę Opla w Gliwicach. Teraz za Opla i gliwicką fabrykę odpowiada Przemysław Byszewski, dyrektor działu PR General Motors.

Rozbudowa struktur sprzedażowych i marketingowych ma na celu większą koncentrację na brandzie Chevrolet oraz zapewnienie lepszego i szybszego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe.

Jak mówi Wojciech Osoś, wprowadzone zmiany pozwolą zarówno na dalszy rozwój marki Chevrolet, jak i na jeszcze lepszą obsługę klientów, a jednocześnie nie wpłyną na strukturę oraz działalność sieci dilerskiej w Polsce.

Zmiany te na obecnym etapie nie będą miały wpływu na współpracę polskiego oddziału z agencjami. Na polskim rynku dla Chevroleta pracują Grey Worldwide Warszawa (kreacja) i ACT Europe, część Aegis Media (media).

Chevrolet jest wiodącą globalnym brandem koncernu General Motors, którego roczna sprzedaż przekracza 4,5 mln pojazdów w ponad 130 krajach. Jest czwartą marką samochodową pod względem sprzedaży, a także jedną z najszybciej rozwijających się marek na świecie. (BG)