M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Pani Domu" ostatecznie nie zmieni cyklu wydawania

Serwis Dzienny | 26 listopada 2009, 06:45

Edipresse Polska utrzyma tygodniowy cykl wydawania niedawno przejętego magazynu "Pani Domu". Tytuł ten razem z dwutygodnikiem "Przyjaciółka" będzie elementem platformy...

Edipresse Polska utrzyma tygodniowy cykl wydawania niedawno przejętego magazynu "Pani Domu". Tytuł ten razem z dwutygodnikiem "Przyjaciółka" będzie elementem platformy poradnikowej wydawnictwa. Przed przejęciem od Marquard Media Polska "Pani Domu" testowała dwutygodniową cykliczność wydawniczą. Jak mówi Agnieszka Łubiarz, dyrektor promocji tytułów poradnikowych Edipresse, ponieważ tytuły zaspokajają inne potrzeby czytelnicze, będą się raczej wzajemnie uzupełniać.

- "Pani Domu" to espresso - 100 proc. poradnika w kompaktowej formie. "Przyjaciółka" ma więcej warstw jak kawa latte - oprócz poradnictwa jest więcej dłuższych materiałów do poczytania, którymi czytelniczka może się delektować - mówi Łubiarz. - Nie widzimy tu zagrożenia dla "Przyjaciółki", efekt kanibalizacji nie powinien mieć miejsca - dodaje Łubiarz. Na razie wydawca nie podaje szczegółów w sprawie polityki sprzedażowej i reklamowej dla obu tytułów.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem "Pani Domu" w okresie styczeń-wrzesień br. wyniosła 277,2 tys. egz., a "Przyjaciółki" w okresie styczeń-sierpień br. - 394,2 tys. egz. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,