Agencja ClickAd wprowadziła na internetowy rynek reklamowy nową formę reklamy zwaną Charlie Behind. Po raz pierwszy reklama ta jest wykorzystywana w rozpoczętych na początku czerwca br. internetowych kampaniach reklamowych: Simplusa na stronach MTV, Empiku, Tenbitu, stronastartowa.pl, Sports, Aukcja, oraz WBK na stronach PAP-u, Getina, poland.com, Sports, Elfin, Gazeta, Euromoney i Bankier. Tomasz Wileński, senior sales manager w ClickAd, mówi, że reklama jest droższa niż bannery czy sky scraper, jednak jest od nich skuteczniejsza. Reklama w formie Charlie Behind zostaje załadowana podczas wejścia na stronę, ale uruchamia się dopiero po wyjściu z przeglądarki, nawet jeśli w międzyczasie użytkownik przeglądał inne strony. Skuteczność tej reklamy zwiększa element zaskoczenia, gdyż Charlie Behind zostaje na pulpicie po zamknięciu przeglądarki i może zajmować całą stronę. Wileński mówi, że prowadzone są rozmowy z innymi firmami dotyczące wykorzystania Charlie Behind w kampaniach internetowych, ale nie chce jeszcze zdradzać nazw tych firm. (PU)