Kraj

CLICKAD WPROWADZA NOWĄ FORMĘ REKLAMY INTERNETOWEJ

Agencja ClickAd wprowadziła na internetowy rynek reklamowy nową formę reklamy zwaną Charlie Behind. Po raz pierwszy reklama ta jest wykorzystywana...

Agencja ClickAd wprowadziła na internetowy rynek reklamowy nową formę reklamy zwaną Charlie Behind. Po raz pierwszy reklama ta jest wykorzystywana w rozpoczętych na początku czerwca br. internetowych kampaniach reklamowych: Simplusa na stronach MTV, Empiku, Tenbitu, stronastartowa.pl, Sports, Aukcja, oraz WBK na stronach PAP-u, Getina, poland.com, Sports, Elfin, Gazeta, Euromoney i Bankier. Tomasz Wileński, senior sales manager w ClickAd, mówi, że reklama jest droższa niż bannery czy sky scraper, jednak jest od nich skuteczniejsza. Reklama w formie Charlie Behind zostaje załadowana podczas wejścia na stronę, ale uruchamia się dopiero po wyjściu z przeglądarki, nawet jeśli w międzyczasie użytkownik przeglądał inne strony. Skuteczność tej reklamy zwiększa element zaskoczenia, gdyż Charlie Behind zostaje na pulpicie po zamknięciu przeglądarki i może zajmować całą stronę. Wileński mówi, że prowadzone są rozmowy z innymi firmami dotyczące wykorzystania Charlie Behind w kampaniach internetowych, ale nie chce jeszcze zdradzać nazw tych firm. (PU)