Zagranica

Amerykańscy detaliści chcą wzmocnić obecność w mediach społecznościowych

Najwięksi detaliści amerykańscy, m.in. Best Buy, Wal-Mart i JCPenney, zamierzają wzmocnić wykorzystanie mediów cyfrowych, w tym społecznościowych, do promocji swoich...

Najwięksi detaliści amerykańscy, m.in. Best Buy, Wal-Mart i JCPenney, zamierzają wzmocnić wykorzystanie mediów cyfrowych, w tym społecznościowych, do promocji swoich produktów i zwiększenia sprzedaży w czasie kryzysu – wynika z badań National Retail Federation.

Według tej firmy aż 47,1 proc. detalistów planuje wzmocnienie obecności w mediach społecznościowych już w trakcie obecnego okresu przedświątecznego. Badania innej firmy Opinion Research wykazały, że ponad jedna czwarta konsumentów planuje wsparcie mediami społecznościowymi w poszukiwaniu pomysłów na prezent. Jednym z bardziej aktywnych w mediach społecznościowych detalistów w Stanach Zjednoczonych jest gigant elektroniczny Best Buy. (“WARC”)