M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KFC grilled chicken najbardziej pamiętnym launchem roku w USA

Serwis Dzienny | 30 listopada 2009, 06:45

KFC grilled chicken jest najbardziej pamiętnym launchem tego roku w USA - wynika z badania firm: Schneider Associates, IRI oraz...

KFC grilled chicken jest najbardziej pamiętnym launchem tego roku w USA - wynika z badania firm: Schneider Associates, IRI oraz Sentient Decision Sceionce. Produkt pojawił się w kwietniu br. Sieć KFC promowała go projektem "UNFry Day", w którym rozdawała kanapki z grillowanym kurczakiem za darmo. Akcja zyskała tak dużą popularność, że darmowe kanapki szybko się skończyły, a "Advertising Age" nawet nazwał ją fiaskiem. KFC szybko jednak uruchomił kampanię promocyjną w mediach tradycyjnych oraz internecie, która zatarła złe wrażenie po incydencie. W efekcie do czerwca 2009 r. ponad 220 osób spróbowało grilled chicken. ("WARC")

Czytaj więcej na temat: , , , ,