Kraj

Think Kong debiutuje na rynku agencji interaktywnych

W grupie On Board San Markos powstała agencja interaktywna Think Kong, która specjalizuje się w kampaniach z wykorzystaniem serwisów społecznościowych...

W grupie On Board San Markos powstała agencja interaktywna Think Kong, która specjalizuje się w kampaniach z wykorzystaniem serwisów społecznościowych i strategicznym wsparciu komunikacji marek w internecie. Agencją kieruje Norbert Kilen, który w ciągu ostatnich sześciu lat był dyrektorem strategicznym należącej do grupy agencji On Board PR.

Agencja będzie zarówno realizować kampanie dla klientów zewnętrznych, jak i wspierać projekty realizowane przez pozostałe spółki grupy. Firma pracuje nad budżetem i założeniami na przyszły rok, ale jej przedstawiciele zakładają podwojenie zatrudnienia i osiągnięcie zysku po zakończeniu roku 2010.

Firma zatrudnia obecnie cztery osoby. W skład zespołu wchodzą m.in. Urszula Komorek, art director, i Sławomir Ossowski, technology director. Urszula Komorek wcześniej pracowała w dziale nowych mediów TVN, gdzie odpowiadała za design serwisów internetowych sieci. Sławomir Ossowski jest deweloperem z 18-letnim doświadczeniem m.in. na rynku gier online, zna kilkanaście języków programowania. Od siedmiu lat jest członkiem społeczności technologii flash – Flashzone.pl.

Jednym z pierwszych klientów Think Kong jest NSZZ “Solidarność”, agencja realizuje też projekt dla Gaspolu, a wcześniej przygotowała działania dla Neinver Polska. (TWI)