Wystartowała kampania promocyjna Programu Operacyjnego “Innowacyjna Gospodarka” pt. “Dotacje na innowacje. Myślenie się opłaca!”. Kampanię organizuje Ministerstwo Rozwoju Regionalnego we współpracy z agencją reklamową Kofeina oraz CAM Media i Starlinkiem jako dostawcami mediów.
Reklamowany program skierowany jest m.in. do przedsiębiorców planujących innowacyjne projekty związane z badaniami i rozwojem oraz wdrażaniem nowych technologii. Kampania ma na celu poinformowanie ich o możliwości otrzymania dofinansowania na projekty podnoszące innowacyjność polskiej gospodarki. W kreacji reklamowej Kofeina przywołuje kilka spektakularnych wynalazków polskiego autorstwa, z których korzysta cały świat, ale mało kto wie, że wymyślili je Polacy. Wśród tych wynalazków są np.: wycieraczki samochodowe, serce niebieskiego lasera – kryształ GaN, fotografia barwna, walkie-talkie czy tkanina kuloodporna. Mediaplan obejmuje: telewizję i radio, internet, prasę i OOH. (JN)