Kraj

Polscy wynalazcy w reklamach kampanii "Dotacje na innowacje"

Wystartowała kampania promocyjna Programu Operacyjnego "Innowacyjna Gospodarka" pt. "Dotacje na innowacje. Myślenie się opłaca!". Kampanię organizuje Ministerstwo Rozwoju Regionalnego we...

Wystartowała kampania promocyjna Programu Operacyjnego “Innowacyjna Gospodarka” pt. “Dotacje na innowacje. Myślenie się opłaca!”. Kampanię organizuje Ministerstwo Rozwoju Regionalnego we współpracy z agencją reklamową Kofeina oraz CAM Media i Starlinkiem jako dostawcami mediów.

Reklamowany program skierowany jest m.in. do przedsiębiorców planujących innowacyjne projekty związane z badaniami i rozwojem oraz wdrażaniem nowych technologii. Kampania ma na celu poinformowanie ich o możliwości otrzymania dofinansowania na projekty podnoszące innowacyjność polskiej gospodarki. W kreacji reklamowej Kofeina przywołuje kilka spektakularnych wynalazków polskiego autorstwa, z których korzysta cały świat, ale mało kto wie, że wymyślili je Polacy. Wśród tych wynalazków są np.: wycieraczki samochodowe, serce niebieskiego lasera – kryształ GaN, fotografia barwna, walkie-talkie czy tkanina kuloodporna. Mediaplan obejmuje: telewizję i radio, internet, prasę i OOH. (JN)