Kraj

Kropka Bordo rozbudowuje dział obsługi klienta

Sławomir Czajkowski dołączył do agencji Kropka Bordo na stanowisko account managera. Będzie odpowiadał za klientów pozyskanych w ostatnio wygranych przez...

Sławomir Czajkowski dołączył do agencji Kropka Bordo na stanowisko account managera. Będzie odpowiadał za klientów pozyskanych w ostatnio wygranych przez agencję przetargach. Czajkowski karierę marketingową rozpoczął w toruńskiej spółce Torfarm SA, następnie zdobywał doświadczenie w działach obsługi klienta agencji PR, m.in. Network PR oraz agencji Euro RSCG 4D.

Z kolei Marta Sobczyk po kilkumiesięcznym stażu w agencji Kropka Bordo objęła stanowisko junior account executive.

Rozbudowanie działu obsługi klienta ma związek z rozwojem agencji i realizacją kolejnych projektów. Kropka Bordo wygrała ostatnio przetarg przeprowadzony przez Unilevera na obsługę BTL marki Dove w 2010 r. Kolejnym niedawno pozyskanym klientem jest Nutricia Polska. (AMS)