Przetargi

DSK i Value Media zrealizują projekt promocji wołowiny

Konsorcjum agencji DSK i domu mediowego Value Media zwyciężyło w przetargu Polskiego Związku Producentów Bydła Mięsnego (informowaliśmy o nim w...

Konsorcjum agencji DSK i domu mediowego Value Media zwyciężyło w przetargu Polskiego Związku Producentów Bydła Mięsnego (informowaliśmy o nim w DS “MMP” z 16 i 19 listopada br.). Zajmie się zorganizowaniem i przeprowadzeniem trzyletniej kampanii informacyjnej dotyczącej wołowiny o jakości gwarantowanej przez System Quality Meat Program. Pokonało w nim konsorcja reprezentowane przez: BBDO, PMPG i Young & Rubicam.

Oferta złożona przez DSK opiewa na nieco ponad 4,1 mln euro netto (5 mln euro brutto).

Przypomnijmy, że termin realizacji nie jest jeszcze dokładnie znany. PZPBM czeka teraz bowiem na zaakceptowanie przez Komisję Europejską projektu kampanii i jej dofinansowania (związek nie ma na nią pieniędzy). KE ma czas do 30 czerwca 2010 r. (BG)