Kraj

LETNI PROGRAM PROMOCYJNY KOSMETYKÓW NIVEA SUN

Pod koniec czerwca br. rozpocznie się realizacja wspólnego programu koncernu Beiersdorf-Lechia, producenta Nivea Sun, i Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego (WOPR)...

Pod koniec czerwca br. rozpocznie się realizacja wspólnego programu koncernu Beiersdorf-Lechia, producenta Nivea Sun, i Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego (WOPR) pod nazwą “Bezpieczne Lato z Nivea Sun i WOPR-em”. Jego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa na polskich plażach, jeżeli chodzi o korzystanie z kąpieli słonecznych i wodnych. Budżet reklamowy marki Nivea Sun obsługiwany jest przez agencję TBWA Warszawa. Przez całe lato stanowiska WOPR będą wyposażone w materiały promocyjne Nivea Sun. Logo linii kosmetyków słonecznych pojawi się również na 412 łodziach ratowniczych WOPR i koszulkach ratowników. Około 1,5 tys. pracowników pogotowia otrzyma pakiety informacyjne, wyjaśniające zasady funkcjonowania programu. Program będzie prowadzony na 52 plażach całego Wybrzeża, otrzyma wsparcie reklamowe w postaci konkursów organizowanych w radiostacjach i prasie lokalnej. Oprócz tej akcji Beiersdorf-Lechia chce zorganizować patrole słoneczne Nivea Sun, których zadaniem będzie promowanie bezpiecznego opalania. Ich rolą będzie udzielanie informacji plażowiczom na temat zdrowego korzystania z kąpieli słonecznych oraz rozdawanie ulotek informacyjnych. Patrole słoneczne pojawią się w ośmiu miejscowościach nadmorskich we wszystkie weekendy lipca i sierpnia br. Patrole słoneczne będą rekrutowane wśród grupy ratowników wodnych, którzy zostaną specjalnie przeszkoleni w zakresie ochrony skóry na słońcu. Wysokość budżetu całej akcji nie została ujawniona. Według badań TGI prowadzonych przez SMG/KRC w 2000 r. tylko 22,9 proc. Polaków używało kosmetyków chroniących przed słońcem. (MKS)