Zagranica

Tiger Woods pomimo wywołania skandalu nadal jest wspierany przez sponsorów

Sponsorzy jednego z najlepszych golfistów świata Tigera Woodsa zgodnie stwierdzili, że nie zamierzają wprowadzić żadnych zmian we współpracy ze sportowcem....

Sponsorzy jednego z najlepszych golfistów świata Tigera Woodsa zgodnie stwierdzili, że nie zamierzają wprowadzić żadnych zmian we współpracy ze sportowcem. Woods spowodował ostatnio wypadek samochodowy, którego przyczyną – jak się nieoficjalnie mówi – była kłótnia małżeńska.

Jego roczne wpływy od sponsorów szacuje się na ok. 100 mln dol. Przedstawiciele niektórych marketerów stwierdzili wręcz, że właśnie w takiej sytuacji Woods i jego rodzina powinni być wspierani przez sponsorów. Kontrakty reklamowe sportowiec podpisał m.in. z: Gillette, Nike, Gatorade, Accenture, AT&T, Tag Heuer, Upper Deck, Electronic Arts, TCL Vision czy NetJets (firma zajmująca się wynajmem odrzutowców). (“BrandRepublic”)