Kraj

DDB i Tribal DDB uruchomiły projekt Obrusosciagacze.pl dla Henkla

W ramach nowego projektu komunikacyjnego na stronie www.obrusosciagacze.pl marka Persil (portfolio Henkel Polska) prezentuje nową grę online. Ma ona komunikować...

W ramach nowego projektu komunikacyjnego na stronie www.obrusosciagacze.pl marka Persil (portfolio Henkel Polska) prezentuje nową grę online. Ma ona komunikować główną zaletę proszku Persil Cold Active – świetne rezultaty prania już w 30 st. C. Nagrody za zajęcie pierwszych trzech miejsc w konkursie to odpowiednio roczny, półroczny i kwartalny zapas proszku do prania Persil Cold Active. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja reklamowa DDB. Serwis został wykonany przez agencję interaktywną Tribal DDB. Kampanię online zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD. Wcześniej agencje opracowały dla marki Persil grę pt. “Zimny drań”. (JP)