Kraj

KRRiTV zakazuje emisji świątecznej reklamy Hoop Coli

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakazała emisji świątecznego spotu marki Hoop Cola, powołując się na poszanowanie przekonań religijnych odbiorców. Przypomnijmy,...

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakazała emisji świątecznego spotu marki Hoop Cola, powołując się na poszanowanie przekonań religijnych odbiorców. Przypomnijmy, że w spotach przedstawiciele różnych zawodów śpiewają kolędę, wpasowując w jej treść nazwę marki Hoop Cola (patrz DS “MMP” z 2 grudnia br.). Hoop Cola po raz pierwszy zdecydowała się na przygotowanie specjalnych reklam na okres świąt.

– Namawiam, by każdy sam zdecydował, czy reklama Hoop Coli obraża jego uczucia. Oryginalny spot można obejrzeć na stronie www.hoopcola.pl, gdzie również prosimy Polaków o wyrażenie swoich opinii o zakazie świątecznej emisji. Pytaliśmy wiele osób o odbiór reklamy “Hoop Colędawanie” i jeszcze nie spotkaliśmy ani jednej, która poparłaby nadgorliwą decyzję Rady – mówi Marek Kmiecik, dyr. marketingu Hoop Polska.

Hoop Polska zwróciła się do KRRiTV o ponowne rozpatrzenie decyzji, a do tego czasu będzie emitowała swoje inne spoty.

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii Hoopa zajmuje się Mindshare Polska, za projekty kreatywne odpowiada agencja Hand Made, produkcję spotu powierzono Papaya Films. (AMS)