Kraj

G+J POLSKA WKRÓTCE ZADEBIUTUJE TYGODNIKIEM "GALA"

"Gala" - to najnowszy magazyn wydawnictwa G+J Polska, nad którym trwają intensywne przygotowania. Kieruje nimi Tomasz Raczek, dyrektor programowy G+J...

“Gala” – to najnowszy magazyn wydawnictwa G+J Polska, nad którym trwają intensywne przygotowania. Kieruje nimi Tomasz Raczek, dyrektor programowy G+J Polska. Najnowszy tytuł G+J Polska będzie tygodnikiem. Dokładna data jego startu jeszcze nie jest określona. Magazyn ukaże się w nakładzie 250-300 tys. egzemplarzy. Będzie przedstawiał znanych ludzi, nie tylko gwiazdy w klasycznym rozumieniu, ale też polityków, biznesmenów, artystów. Walorem pisma ma być dopracowany edytorial. Jakość wydania, taka jak w miesięcznikach, ma przyciągać reklamodawców ekskluzywnych marek, tak jak to jest w dwóch dotychczasowych wydaniach “Gali” – francuskiej i niemieckiej, które rozchodzą się w ilościach między ok. 300 a 330 tys. egzemplarzy. Strona reklamy w polskiej “Gali” będzie kosztowała 39,9 tys. zł, jednak we wstępnym okresie będzie obowiązywać promocja – strona za 29,9 tys. zł. “Gala” wchodzi do segmentu pism o ludziach, którego liderem jest w tej chwili dwutygodnik “Viva!” Edipresse Polska. Szczególnie widoczną oznaką działań promujących nowy tytuł jest ogromnych rozmiarów plakat, jeden z największych w Europie (46×20 m), zawieszony w ostatni poniedziałek na fasadzie dawnego gmachu Giełdy Papierów Wartościowych przy rondzie Charles’a de Gaulle’a w samym centrum Warszawy. Poza tym zapowiedzi “Gali” w postaci czterostronicowych wkładek ukazywać się będą w kilku kolejnych wydaniach “Halo!” i “Naj”, innych tytułów G+J. Wczoraj wieczorem odbyła się też uroczysta prezentacja Alicji Resich-Modlińskiej w roli redaktor naczelnej “Gali” oraz zespołu pisma. (KP)